Klasická masáž
Při masáži dochází k celkovému uvolnění a regeneraci svalstva. Masáž taktéž odstraňuje únavu a stres. Zaměření může být na celé tělo, nebo jen na určité oblasti.

Sportovně rekondiční masáž
Styl masáže, která má masírovaného zbavit únavy a přispět k jeho zotavení a celkové relaxaci, případně připravit k sportovnímu výkonu.

Relaxační masáž
Masáž je zaměřena především na uvolnění a celkové zklidnění pomocí jemných a pomalých hmatů se zaměřením na tělo jako celek nebo na jeho konkrétní části.

O mně
Mou motivací k masírování je pomáhat lidem od fyzických i psychických bolestí. Baví mne se stále zlepšovat a zařazovat nové masírovací techniky. S klienty vždy pracuji individuálně podle naší domluvy.

Jak to funguje
Specifika každé masáže společně určíme na základě rozhovoru, který proběhne před každou procedurou. Během něj probereme celkový zdravotní stav, bolesti a preference masáže. Mým cílem je během masáže propojit užitek s příjemným prožitkem, proto se i během ní přizpůsobuji Vašim požadavkům.

Na závěr společně probereme možné stavy, které mohou nastat a dostanete doporučení na frekvenci návštěv a cviky, které Vám mohou pomoci i doma.

Ceník

Služby v ceně masáže:

  • Baňkování
  • Nahřátí ručníkem
  • Namazání hřejivou/chladivou mastí

 

Příplatkové služby

  • Tejpování …… 1 kč/cm tejpy
Rezervace telefonicky na:
+420 702 450 147

DÁRKOVÉ POUKAZY JE MOŽNÉ ZAKOUPIT NA MÍSTĚ, NEBO NA TELEFONU: +420 702 450 147

Často se nás ptáte

Ano, objednat si je můžete buďto telefonicky, e-mailem či zakoupit přímo na místě.

Ano, máme platební terminál, platba kartou není problém.

Ano, nabízíme naprostou diskrétnost a soukromí.

Ano, stačí nám zavolat telefonem, který je umístěný v odpočinkové místnosti. Objednávku vám doneseme až ke dveřím.

1. V sauně využijete žabky, plavky ale nechte doma!
Dnes je už téměř pravidlem, že v každé sauně dostanete k zapůjčení čisté prostěradlo a osušku. Proto můžete vlastní vybavení nechat doma. Pravidla saunování nedovolují plavky – a to čistě z hygienických důvodů.

2. Do sauny nechoďte ani hladoví, ani příliš najezení.
Dát si poctivý nedělní oběd a pak hned vyrazit do sauny, není úplně dobrý nápad. Zpracovávání jídla v žaludku zatěžuje tělo, což by mohlo být v sauně na obtíž. Stejně tak není dobré chodit do sauny hladový, neboť by se vám z horka mohlo dělat nevolno. Ideální je tedy najíst se zhruba 2 hodiny před saunováním.

3. Co všechno udělat v šatně před saunováním?
V sauně se vysvlékněte a všechny cenné věci si odložte. Nezapomeňte si z těla také sundat veškeré kovové předměty (piercing nebo šperky), které by vás při saunování mohly nepříjemně pálit. Dámy by se také měly odlíčit, aby jim make-up neucpával při saunování póry.

4. Před saunou je povinné se osprchovat.
Jakmile budete připravení na saunování, měly by vaše kroky směřovat do sprchy. Před saunováním je totiž z hygienických důvodů nutné umýt se. Poté se nezapomeňte osušit. Suchá pokožka se při saunování začíná potit dříve než mokrá kůže.

5. Konečně do sauny! Jaká jsou pravidla saunování?
Po úvodních procedurách můžete konečně vyrazit do sauny. Začátečníkům doporučujeme nejprve začínat v saunách, kde je nižší teplota – například 70 stupňů. Při vstupu do sauny si vyberte místo, na které položte prostěradlo. Saunovat bychom se měli ideálně nazí, pokud je vám ale nahota nepříjemná, omotejte si kolem sebe prostěradlo.

6. Jakou polohu v sauně zvolit?
Pro ideální termoregulaci se doporučuje si v sauně na prostěradlo lehnout. Při klasickém sedu totiž dochází k většímu rozdílu mezi teplotou hlavy a spodní části těla, což nemusí některým lidem dělat dobře. Vždy ale platí pravidlo, že byste se měli v sauně chovat tak, aby to bylo příjemné hlavně vám. Ze začátku proto můžete vyzkoušet vícero poloh. Myslete také na to, že ve spodních lavicích je vždy menší teplota než v horních patrech. Začátečníci by proto měli volit nejprve tato místa.

7. Pravidla saunování mluví jasně: V sauně buďte maximálně 15 minut.
Jedno saunovací kolo by mělo ideálně trvat mezi 8 až 15 minutami. Ve většině saun najdete u vstupu přesýpací hodiny, které si po vstupu do sauny můžete nastavit na váš čas příchodu. Právě na nich můžete sledovat čas pobytu. Při saunování ale poslouchejte hlavně vaše tělo, které vám nejlépe řekne, kdy má dost. Pravidla saunování říkají, že saunování není závod, kdo déle vydrží, ale především zábava a relaxace.

8 Po sauně následuje rychlé zchlazení.
Principem saunování je rychlé zahřátí s následným prudkým zchlazením. Právě tyto změny teplot mají příznivé účinky na náš imunitní systém. V klasické sauně je nejlepší po saunování skočit do ochlazovacího bazénku. Ještě před tím je ale nutné se krátce osprchovat vodou – a to z hygienických důvodů.

9. Po saunovacím kole následuje odpočinek.
Po každém saunovacím kole si dopřejte odpočinek. Sedněte si na sedačku nebo si lehněte na lehátko, zavřete oči a relaxujte. Nezapomínejte také dostatečně pít, neboť při saunování se tělo dehydratuje. Každý odpočinek mezi koly by měl trvat minimálně 10 minut.

10. Kolik saunovacích kol si dopřát?
Začátečníci by si měli dopřát maximálně tři saunovací kola. Je ale možné, že se už po jednom kole budete cítit vyčerpaní. Za žádných okolností své tělo nepřepínejte. Saunování totiž z našeho těla
vyplavuje škodliviny a urychluje průběh nemocí. Pokud byste to se saunováním přehnali, mohli byste se rozstonat nebo být další den nepříjemně unavení.

1. Dítě od 1 roku, které zvládá základní hygienické návyky, je vždy v doprovodu rodiče.

2. Saunový svět je bezplavková zóna.

3. Před vstupem do saunovacího prostoru se vy i dítě osprchujte teplou vodou a mýdlem a osušte se ručníkem.

4. Při pobytu v prohřívárně sledujte své dítě, zda se mu dobře dýchá a zda příliš nečervená.

5. Délka pobytu v prohřívárně je individuální podle momentálního stavu a potřeb dítěte, obvykle 3-10 minut. V prohřívárně dítě zabavte např. říkankami, slovními hrami nebo povídáním.

6. Ochlazování začněte osprchováním vlažnou až mírně teplou vodou, samotné ochlazování provádějte buď postupným ochlazováním proudu vody ve sprše nebo pobytem na chladném vzduchu. Děti není potřeba nutit ponořit se do ochlazovacího bazénku.

7. Po dostatečném ochlazení následuje buď krátká relaxační fáze v odpočívárně nebo další vstup do prohřívárny. Vhodné je aplikovat
2 – 4 cykly.

8. Po dokončení saunování dopřejte sobě i svému dítěti alespoň 10 minutový odpočinek v odpočívárně. Zde používejte suchý ručník či osušku.

9. Dítě by mělo do sauny chodit dobrovolně, nemá smysl jej nutit, pokud se mu nechce.

10. Dodržujte pitný režim. Nejvhodnějšími nápoji jsou vlažný čaj nebo voda, případně ředěné ovocné šťávy. Studené nápoje dětem nepodávejte.

11. Mějte na paměti, že Vaše dítě vydrží mnohem méně než Vy. Pro příjemný pocit ze saunování platí pravidlo někdy je lepší méně nežli více. A pokud se chcete k saunování vracet, platí to dvojnásob.

12. Před opuštěním sauny důkladně vysušte dítěti vlasy a přiměřeně ho oblečte.

Kontakty
+420 776 500 729

Malická 475/17, 301 00 Plzeň 1 – Severní Předměstí

malicka@plzenskasauna.cz